Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęMożesz mieć kłopot w potwierdzeniu transakcji na iPhone oraz logowaniu przy użyciu autoryzacji mobilnej.
Jeśli nie powiodła się autoryzacja mobilna usuń aplikację, pobierz ją na nowo i ponownie aktywuj.
Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usługi.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.
Warto wiedzieć jak najwięcej o tym, jak być bezpiecznym w sieci, kiedy korzystasz z konta czy płacisz online, a nawet gdy odbierasz telefon od nieznajomej osoby.
Przygotowaliśmy dla Ciebie 6 quizów tematycznych. Sprawdź swoją wiedzę o cyberbezpieczeństwie!
Poznaj wszystkie możliwości, jakie dają płatności mobilne BLIK dostępne w aplikacji mobilnej:
Wylicytuj wyjątkowo wysokie oprocentowanie lokat terminowych
Polecaj konto znajomym, zachęcaj ich do płacenia kartą lub BLIKIEM, nagrody czekają!
Podczas Happy Hours oprocentowanie większe nawet o 0,25%